door Yasmina L.

 

Trigger warning voor expliciet taalgebruik

(bloemlezing/slam van seksuele intimidatie intimidatie op straat )

Hey geil wijf

Waar blijft dat lachske

Gij kunt mij krijgen

Heet mokkel nat maske

Sexy ding amai

Wij twee samen in één bed

Mijn deur staat altijd open

Dan niet vuile slet

Gij hoer, ni eens blij met een compliment

Dan krijgt ge es te maken

Met nen brave vent

‘k zeg toch dat ge schoon zijt

Ligt het aan mijn formulering

Of aan hoe vrouwen mannen

Als onveilig percipiëren?

Hoezo een lustobject?

Ik apprecieer uw marchandise

Moet ge u zo maar ni kleden

Mij volop teasen

Toegegeven, de kwijl raakte bijna mijn tenen

En ja dat pijpgebaar was er iets te veel aan

Maar hey, eens iets gaan drinken

Mekaar rustig leren kennen

‘k heb u al uitgekleed

Ge moet u ni verbergen

Mag ik u likken of is dat wat te rap?

We kennen mekaar ni ma ‘k zet toch de eerste stap

Dus hey, wij twee ons oraal verhaal

Niet echt romantisch en een beetje basaal

Misschien had ik me eerst moeten introduceren

Daddy is klaar om te penetreren

 

Grietjes voor niets

Op de dansvloer

Een beetje tegen aanschurken

Wat voorspel niet duur

Er groeit hier iets

Gij moogt raden

‘k heb inkom betaald

Dus de rest is gratis

‘k ben een ongenode gast

En ze zien me ni graag komen

Ma ’t is sterker dan mezelf

Ziehier mijn natte dromen,

Hoezo geen respect?

Is een vrouw dan niet gemaakt

Enkel ter bevrediging

Van het mannelijk apparaat

 

Efkes wat algebra om te redeneren

Min en min is plus

Dus twee keer nee is ni forceren?

Een dubbele negatie dat is eigenlijk toch een JA

Niks zeggen is instemmen

Da’s pas logica?

 

Al die lichamen

Opgeknipt tot losse stukjes

fragmenten van

Een doorheen geschudde puzzel

 

Hoeveel vrouwen worden

Belaagd door mannen

Die onbeholpen roepen

In een aangeleerd mantra

 

Taal is een wapen en zinnen kunnen snijden

Zijn er dan geen andere manieren om een vrouw te verleiden?

Het concept ‘man’ betekent zoveel meer dan jij alleen

We dragen het in onze geschiedenis en onze ervaringen mee

 

Dus even op een rijtje:

 

Een knipoog of glimlach zijn geen confirmatie

Als ik vriendelijk ben is dat geen ‘fuck me’ invitatie

Twee x nee is niet opeens positief

Draagt een meisje een kort rokje is dat geen vrijbrief

Wordt ze verkracht is dat geen argument

Alsof jij de gevangene van je hormoonhuishouding bent

Testosteron wordt schromelijk overschat

Het grootste deel is aangeleerd ziedaar onze kracht

Behandel meisjes als verdienden ze respect

Wij zijn geen stukske kaas waarmee g’uw boterham belegt

